Dashboard | +Follow
Like A Paradise
School ?
Rabu, 26 Ogos 2015 • 12:51 PG • 0 comments

well mcm biasa hello and asalamualaikum :D

 Kau kau yg membaca blog aku senyap2 ni hm kena faham yg blog tempat tuk meluahkan hahahah well i know terlalu public tuk story benda benda camni ken ? hm belikan aku buku diary pls u.u buku diary i dah habis >,< . okok whatever semua tu . hahahahahah hi classmates hi korang yg sama sekolah ngan aku tu before tu sory bcos ak sejak skrg asik emo nak marah nak nangis nak menyampah and sory sbb ak tak dpt nak membising dalam kelas sejak skrg . ye aku tahu and aku tahu apa aku buat :) thanks bcos korang banyak support aku tapi korang tak tahu apa ak fikir apa aku rasa . ak stress weh ak stress sangat sangat sangat idk why tapi hidup ak dkt skolah sejak skrg mcm "menghappykan diri sendiri" tah ah tapi astafirullahalazim . korang ramai tanye dkt chat personal "kenapa aku tak dtg hari selasa?" "kenapa kau senyap je sjk skrg?" "haifa okay tak? " " kau takde mood ke?" "haifa kau demam ke? " YES YES AND YES AKU TAKDE MOOD . actually ak dah sihat dari demam semua segala tok nenek penyakit yes ak dah okay (batuk je ah) . kenapa ak tak dtg ? ak nak rehatkan fikiran aku,  ak nak happykan diri aku aku nak hilangkan semua menda ak fikir . ak nak buang semua tu . kenapa ? bosan ke aku takde? habis selama ni aku takde korang happy je en? aku ada kat skolah pon bukan jadi pape bagi ak nangis je . AKU MELUAT AH WEH AKU MELUAT DENGAN SEMUA NI. takleh ke bagi ak happy sekejap ? sape je aku boleh cerita semua ni ? sape je nak dgr ? ak takleh cite dekat org weh ak tak tahan ak akan nangis . okay ak tahu ramai tanye ak kenapa ak nangis dekat skolah arini ? teruk sangat ke aku nangis? kenapa mesti ak yg kena weh ? firstime weh ak nangis teruk mcm ni sbb kwn kwn aku :') ak bukan nye nak terlalu jujur tapi ak just nak ckp . selama ak sekolah rendah ak kwn dgn amalia azwa sharfina atikah deme tak pernah bagi ak nangis weh serious ah ak cakap ak rindu diorang ak nak story semua menda dkt diorang ak nk ckp semua menda dkt diorang tapi ak takleh deme jauh deme bukan satu skolah ngan ak , deme dah ada kwn baru deme bukan mcm dulu dah . sedihnye hidup kau haifa t.t nak taknak kau kena hidup sorang sorang kau kena kuatkan diri kau haifa ! yes you can do it :D Alhamdulillah result ak okay takde yg gagal setakat ni amin hope akhir tahun ak dpt buat yg lagi terbaik Stay strong epaaaa pedulikan apa org cakap kau jaga diri kau baik baik . ramai org support kau :) 


HaifaNasuha99



Disclaimer

Hi, im HaifaNasuha
« Look my profile
« Friend
« Kpop Here

Infinite Song


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : HaifaNasuha
Helped : Tyrah, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google